det blir nog inget med det



julstämmningen här hemma är faktiskt rätt hög. vi har gran med julklappar
under, sjutk mycket pepparkakor, två satser uppäten kola, sex flaskor glögg,
Love Actually & Tomten är far till alla barnen står redo i filmhyllan & så har
vi ljus som doftar kanel. o nej, glöm inte risgrynsgröten!
MEN...
vi har en fejkad granslinga & ljusslinga som ska lindas runt balkongräcket
som för tillfället ligger i sovrummet. i sovrummet ska dom defenitivt inte vara.
jag tycker att det är ett typiskt karlagöra (jag är feminist, just nu är jag bara lat)
så jag väntar med spänning på att Ante ska sätta upp det. han har fått till imorgon
på sig att fixa det annars åker det upp på vinden. just nu ser det mörkt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback