men kul vare!







väldigt bra stämmning igår! dom flesta gick hem vid 2 så det måste helt
enkelt varit en lyckad glöggfest! :) dock veti tusan vad som hände med
glöggen? jag har fortfarande 6 flaskor kvar? haha!

vi började iaf dagen med en vända på stan. jag, Hanna & Linn kryssade
oss fram mellan alla julklappsköpande & köpte bara saker till oss själva!
jag lyckades äntligen komma över en perfekt juldagenklänning. ett svart
fodral med en stor sammetsrosett!
sen gjorde vi oss iordning & Linn kom hit för lite bakande av pepparkaks-
cheesecake med saffran! jammiiii! jag gav mig på en jäkla massa kola &
mandelmassabollar doppade i choklad! sen ramlade folket in & vi beställde
pizza från PappaGrappa innan vi intog glögg & godis. höll nästan på att
glömma ost & kex. det var bara Källbom & Linn som var sugna på det men
alla kexen är slut idag?! haha!

jääjä. jag låg i sängen till 11:30 idag. gött värre! har inte sovit ut på aslänge.
ska tvinga Ante att vi ska käka ute idag. orkar inte laga något. så funkar ju
inte diskmaskinen som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback