ojoj, vilken fest!


Lina & Lena hade ju 30 & 50årsfest i lördags! o det var fest av stora mått!
en bröllopsbuffé & dans! jag är 22½ år & under mina år jag har levt så har
jag aldrig sett min pappa dansa eller sjunga. i lördags gjorde han båda
två. han tog igen dom där 22½ åren på en kväll! bra gjort Tompa!
såg att Lina vågade lägga upp bilder så jag är inte sämre jag! :)
jag var dessutom nykter, det kan man inte tro med tanke på att jag rockade
loss rätt bra!


såhär såg jag ut...


födelsedagsbarnen


vi hittade biljardbordet & moppskaft som fick duga som köer...


the man, the myth... Tommy Nilsson!


dans dans dans!


alkohol & dans förbrödrar!

kolla in
Linas blogg för mer bilder & information, det finns två skitsnygga
bilder på mig! ska skriva om gårdagen & visa lite bilder senare, måste
rusa till jobbet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback