blödig...


då har jag klarat av sista dagen på Rum då. kändes jättejobbigt att gå därifrån!
när jag skulle krama om Helena så började jag nästa gråta. saknar henne redan!
men nu är det bara att lägga det bakom sig, nya äventyr väntar!

dagen började ju inte jättebra. någon har snott mitt tanklock! eh? kan någon förklara
varför? förmodligen har snorungarna (förmodligen är dom vuxna men med ett
förstånd som snorungar...) försökt slanga bensin (igen....) men inte lyckats & bara
för att få jävlas lite tagit med tanklocket. varför inte bara lämna? fiiine, ni får försöka
slanga så jävla mycket ni vill (det går ändå inte, o skulle det mot förmodan göra det
så får ni högst 10 liter...). men lämna bilen vettig sen! jag hatar att folk inte vet skillnaden
på ditt & mitt! skaffa ett jobb som vi vettiga människor & betala för det du behöver!
hoppas ni åker dit rejält & hamnar i nåt fängelse där man inte vill böja sig ner & plocka
upp tvålen från golvet.

för övrigt så är jag helt övertygad om att det inte är tjejer. tjejer är fanimej vettigare..

Kommentarer
Postat av: Pierre

HA!

Du har säkert glömt tanklocket när du tankade senast :p

2008-02-29 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback