cupcakes!


gött. nu sover vi inte på golvet längre! sovrummet är ÄNTLIGEN klart! det enda som
fattas är väggdekorationen & sängbordet. lätt fixat iof. svärmor & svärfar kommer
när som helst & lämnar ett. dom var slut i Linköping så Ulla & Janne fixade ett i
Sthlm åt oss. väggdekorationen ska köpas imorrn på jobbet. det blev kalas i rummet.
några fula kanter men dom som har tapetserat innan gjorde det inte lätt för oss direkt..
har tagit en massa bilder men kameran är puts väck. Ante har förmodligen städat
undan den någonstanns eller så har jag lagt den på något speciellt ställe så att jag
lätt skulle hitta den & sen glömt var.. jaja. det kommer bilder inom en inte allt för lång
tid.

efter vi satte ihop byrån igår började jag nästan gråta. jag har för mkt kläder! vi köpte
byrån för att få mer förvaring men det hjälpte ju för fan inte! lyckats skrapa ihop två
stora Ullaredskassar med kläder som ska till Myrorna iaf.

idag har vi iaf varit duktiga. drog igång storstäden här hemma. det behövdes! har tvättat
flera maskiner tvätt (dock är tvättunnan fortfarande full...), städat badrummet, dammsugit,
plockat, hivat upp saker på vinden, rensat, diskat, moppat golven, dammat osv. sen drog
vi igång muffinsbak! yey! chokladmuffins med chokladbitar i! nyttigt värre!

nu har Ante dragit på träning & jag väntar på svärmor & svärfar. dom kanske vill ha lite
kaffe & muffins?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback