dagens magont


min telefon har inte fungerat på hela helgen. kunde bara ringa nödsamtal. tyckte det
var lite konstigt att telefonen var så tyst. mamma brukar ju ringa ibland. var sur som
fan & jag överdriver ju aldrig när någonting går emot mig. får för mig att hela världen
har försökt få tag i mig. sen var jag lite irriterad från början idag. hade tid för intervju
kl. 10 & 07:30 var jag uppe & studsade. "tänk om han som ska intervjua mig är sjuk
& försöker ringa hela tiden", "fan vilket oseriöst intryck man gör om man har en telefon
som inte fungerar & ingen hemtelefon", "kan man ha på sig en Bugs Bunnytischa på
en anställningsintervju? det känns ju jätteoseriöst"


han var inte sjuk. det var en väldigt trevlig & bra intervju. höll på i dryga timmen & jag
blev bara mer & mer sugen på jobbet! fan, jag vill det här! det kan ju ses som att jag
redan har vunnit en liten del, 300 sökte tjänsten, 10 gick vidare till intervju & jag var en
av dom. så kvalificerad är jag! men nu vägrar jag nöja mig med det. jag ska ha jobbet!
eftersom jag var först ut av alla sökande som ska på intervju får jag ju vänta lite med
besked. fredag eller måndag. så grämer man sig så här i efterhand, vad man sa som
var dumt, vad man borde ha sagt, vad man inte sa o.s.v. jag har iaf en övervägande
positiv känsla i kroppen. jag gjorde mitt bästa... tror jag...! nu håller vi tummarna för att
dom andra sökande är fjollor helt utan skinn på näsan som luktar så mkt svett att
det inte går att vistas i samma rum. ska nog hålla lite koll på Extra Östergötlands
horoskop i veckan, det stämde ju helt otroligt bra förra veckan!

ledig imorrn med.. det är fanimej inte min grej. jag vill jobbaaaa!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vart var du påm intervju?

2008-02-18 @ 23:39:42
Postat av: Yuna

Undrar som Sofie ovan! Och håller alla tummar jag har såklart.

Postat av: sanna

hörrö, vad är det för jobb*nyfiken*
föresten ringde du till mitt jobb o boka tid sen?

2008-02-19 @ 08:15:09
URL: http://sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback