Emma goes international


jag lagar Moussaka! på påse, så det är inte speciellt avancerat. jag tycker iof
att skala potatis är överkurs i matlagning, det var andra gången sen jag flyttade
hemifrån som jag skalade potatis idag. jag har bott hemifrån i två år men klarat
mig bra på ris, pasta & mackor. man lär sig liksom att uppskatta den lilla gula
knölen. till den exklusiva maträtten blir det rivna morötter, det är fanimej överkurs!

idag har jag ätit lunch med Maria!! iih, det var typ år sen jag träffade henne! skitkul!
vi snackade om allt & uppdaterade oss på läget. har varit kass på att höra av mig
till henne så jag visste inte änns att hon dragit till sthlm redan, trodde det låg längre
fram i tiden. där ser man.

på tal om mat så kan jag ha varit extremt onyttig igår. jag har nog ALDRIG ätit så
mycket i hela mitt liv. frukost, lunch på Paus, tacos, blåbärspaj med glass & en
stooor godispåse. tur att Hannispannis kom hit & hjälpte oss att äta upp
efterrätterna. så spelade vi lite plump & Mario Kart. jag sög balle på plump igår.

Kommentarer
Postat av: äm.

haha. jaadu, så mkt grejer att jag inte ens kommer ihåg!

2008-02-19 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback