ett totalt humorbefriat fotbollslag


Hej Torstorp!

det har smsats en del till Ante idag från lagkamrater som mobbat honom för
det som stod i tidningen. jag måste bara fråga er, är ni på allvar så tröga att
ni tror att jag var allvarlig? eeh. jo riv fotbollsarenan! vad jag egentligen sa var
att vi kunde skita i att bygga en ny arena & göra något vettigt för dom pengarna,
typ styra upp sjukvården, ta hand om dom äldre som ligger i sitt eget kiss. så
kan jag ha sagt lite skämtsamt efter att man kanske skulle kunna riva hela
skiten & NT valde att ta med det istället. men lugn grabbar, jag tycker om er 
ändå! ska försöka bli en mer aktiv spelarfru! det är ändå roligt att ni 
uppmärksammar mig! :)
 
det där med isbanan var förbannat kul tyckte jag! hahah! var inte superseriös
där heller...! och det där med att det finns mkt som saknas i Norrköping sa
faktiskt Maria, jag sa att jag är rätt nöjd (förutom att det fattas en central isbana
då...)

btw. Maria, du var ju skitsöt på bilden! jag ser ut en en gravid flodhäst! är jag sådär
tjock? eller är det håret det är fel på? lite brun utan sol kanske inte skulle sitta
helt fel...

Kommentarer
Postat av: Yuna

Mamma ringde och sa att hon sett er i tidningen :) Finns det på nätet tro?! Vill också se! Nu är jag ju typ kompis med två lokalkändisar ju, höhööö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback