hej jag är vältränad!



hah! jag har träningsvärk efter att ha spelat wii hos Sofie! till saken hör att jag kanske
spelade sammanlagt 5min effektiv tid. men  kul var det! jag vann över Ante i rodd men
han har svårt att ta det så han säger att han bara tittade på mig för att jag såg så
rolig ut... eller hur...! men det var kul att vara hos Sofie & Martin! kul idé att dra ihop
lite folk & jag träffar ju inte Sofie varje dag direkt! det blev till slut Martin, Sofie, jag, Ante,
Ann-Sofie & Sofies lillasyster Jennifer. ett litet schlagerladdat gäng med hemmagjorda
poängkort. jag tänker inte kommentera första deltävlingen mer än att Amy förtjänade
att gå vidare & gammelfarfarn inte!

när vi kom till Linköping höll jag på att inte hitta till Sofie. sen när vi skulle ta oss in så
vägrade hon svara i telefon & ge oss en portkod. jag ringde sex gånger! som tur var
hade dom ett fönster öppet & trots att Ante skämdes så skrek jag tills hon reagerade
(dom bor i en takvåning). ava någon anledning åkte vi hem rätt tidigt. jag trodde klockan
var mkt mer & jag kände mig helt slut. trots att jag sover rätt mkt så är jag astrött på
kvällarna. kanske börjar bli vuxen på riktigt & börjar gäspa vid 21 & går upp vid 07 på
helger?!


idag har jag jobbat. Norrköpingsbor är fanimej sjukt snåla! alla ska pruta på allt! och
vill dom ha något som det inte är rea på så blir dom rent förbannade. är det 50% rea
på någonting som det är en liten defekt på ska dom ha mer rea. "om jag köper det
här bordet, vad kan du ge mig för pris då?"
- dte kostar 1995:-.
- men vad kan DU ge mig för pris, jag vill inte ha det för 1995:-
- det kostar 1995:- för ALLA (snåla jävel)

ja herregud...

har precis vinkat av mamma & pappa. dom har varit här & borrat upp gardinstången
& hämtat en byrå. föräldrar är så jäkla bra att ha!
nu: chips
(eller inte... åt upp typ alla chips hos Sofie & Martin igår, kanske borde hålla igen lite
idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback