kändisEmma är på G!


Maria & jag kommer att vara med i NT imorrn! hah! dom frågade Maria & medan
hon funderade ut ett bra svar stog jag & larvade mig bredvid & sa en massa konstiga
saker som sedan hon som intervjuade tyckte var bra & ville ha med mig också! jag
vågar inte änns tänka på vad fan dom kommer att skriva, jag sa ju en massa larviga
saker som jag inte var jätteseriös med! jaja, hoppas svordomar censureras, annars
låter jag nog riktigt ointelligent vilket jag absolut inte är..... jag har faktiskt klarat bruna
tårtbiten massa gånger på TP!

"Nutrisse betyder näring"
jag vill bara kräkas så fort jag ser den reklamen...

Kommentarer
Postat av: Tallving

Emma, vi kommer bli hängda ! Och by the way, my picture sucks !

2008-02-20 @ 08:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback