senaste dygnet


jag vet att jag har varit lite hemlighetsfull om min framtid. det ska jag nu förklara
varför. dagen efter jag fick reda på att jag skulle få gå från Rum så fick jag ett
sms från Sportex där jag sökt jobb. dom ville att jag skulle komma på intervju.
då hade jag redan blivit lovad att få komma tillbaka till Shell. tur att Lina är en
ängel så jag kunde förhala beslutet & ta chansen. så jag gick till intervjun &
gjorde mitt bästa. fick där reda på att 300 sökt tjänsten & 10 fick komma på
intervju. fick samtal därifrån igår & Tomas där berättade att det stod mellan
mig & en tjej till & han ville att jag skulle komma bort på lunchen & hälsa på
dom andra grabbarna & visa upp mig så skulle dom få vara med & bestämma
vem dom trodde skulle bli bäst för tjänsten. sen ringde Tomas ¨på kvällen &
sa att tjänsten var min! yeeey! blev totalt överlycklig! :)

har valt att vara lite hemlig, hade jag inte fått jobbet hade jag blivit rätt så besviken
& då hade det varit jobbigt med allas medlidande. hade varit bättre att bara gå
vidare & inte tänka på saken.

förstår inte vilken tur jag har! 300 sökande & jag är ensam kvar!! helt galet! jag
är tacksam att Shell fanns där om det hade skitit sig men jag är väldigt glad att
slippa komma tillbaka dit också. tror inte att Affe hade klarat att pendla till Herrbeta
något mer & köpa ny bil hade ju varit lite jobbigt faktiskt..  så nu ska Emma Nilsson
kränga cyklar! hehe. det ska nog gå bra, man kan lära sig allt bara man vill! ska
vara duktig & surfa efter information om cyklar. iof kommer kläderna att vara min
avdelning i första hand om jag fattat det hela rätt men jag bangar inte på att ge mig
in på andra områden. ju mer man kan desto roligare är det!

så nu blir det en veckas semester så kommer jag att knalla in  på Sportex måndag
morgon v.11, utvilad & taggad på nya uppgifter!

som
Sandra Ajax skulle säga, "ny vecka, nya äventyr"!

Kommentarer
Postat av: Jannike

fan vad roligt! grattis!

Postat av: sanna

wohooo:) grattis gumman

2008-02-26 @ 20:05:42
URL: http://sannadalle.blogg.se
Postat av: Erika

grattis, kul för dig =)

2008-02-26 @ 20:21:27
URL: http://toadie.blogg.se
Postat av: Ann-Sofi

Stort grattis!!
Hade dock varit roligt att ha dig hos oss igen på shell. Men jag förstår att du inte valde oss ;)

2008-02-26 @ 20:39:31
URL: http://fiadahlin.blogg.se
Postat av: lottie

grattis vännen, kommer och säger hej när jag kommer hem ;)

2008-02-26 @ 21:54:20
Postat av: Sofie

Grattis tjejen, vad kul för dej! Tråkigt för oss men som sagt, kanon för dej.

2008-02-26 @ 22:07:59
URL: http://johsofie.blogg.se
Postat av: Yuna

grattis! fan vad skönt :) hoppas det blir braaa!

2008-02-26 @ 22:28:24
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback