sjuk karl


Ante är sjuk. varför blir alla karlar så sjukt sjuka? jag har mobbata honom lite
så han gnäller inte längre. tror han börjar må lite bättre faktiskt...!

annars har dagen varit lugn. haar tagit hand om lite småärenden, städat hemma,
gått två promenader & bjudit systeryster på mat. lagade en jättesats med chili con
carne så matlådorna tog slut. vi fick ta till skålar & allt möjligt för att inte låta något
förfaras. sen spelade vi plump & sålde min bokhylla för 150:-. en inte helt kass
dag alltså! dessvärre är jag ledig imorrn med. jag blir tokig på att gå hemma. inte
min grej....! men jag har lite planerat. ska springa på stan en kortis, det är ju trots
allt alla hjärtans dag på torsdag. sen är det tänkt att jag ska följa med systeryster
& kolla på tv.

fan, nu börjar jaga få ont i halsen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback