det sitter i


det gick rätt bra att jobba på shell ändå. vaar totalt lost i början men sen så märkte
jag att det satt i ryggmärgen. alla PLU-koder satt där! iof började det med att
tvätten strulade, tjoho! men den höll hela kvällen sen, tur det eftersom jag sålde
ca 5804257 tvättar.

ikväll blire bio. I am legend. har hört att den ska vara kass men Ante går ju på
impuls så vi bokade biljetter direkt utan a´tt kolla mkt om den. för sent att ändra
helt enkelt. med en godispåse ska jag nog överleva. blir nog lite käk innan också.
en myskväll helt enkelt! jobbar ju som vanligt hela helgen så det är skönt med lite
lugn..

köpte lite grejer på jobbet idag. matchande mjölkkanna & sockerskål från Sagaform
+ latteskedar. tokbilligt med rea ju!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag tyckte Legend var bra!
scenerna av staden i början är kolossalt snygga! :D

2008-01-26 @ 18:36:45
Postat av: äm.

oh, legend var ju as ba!

2008-01-27 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback