jävla förkylning!


blir galen!! gick upp vid 5 imorse för att jag inte kunde andas. helt igentäppt & slem
i halsen. när allt sedan släppte gick jag o la mig igen, fullt påklädd. lika bra eftersom
jag fryser som en kamel på antarktis.

värsta vädret ute ju! "massa" snö & flingorna yr! måste gå ut sen! kanske orkar med
en liten shoppingtur? köpte lite småplock hem igår, kuddar till soffan & ny kökslampa.
Ante har dragit till röda stan så jag vet inte riktigt vada jag ska pyssla med. borde
storstäda men jag är ju sjuk för bövelen! hah. ska iaf städa badarummet eftersom
en rörmokare ska komma inom snar framtid, iof tror jag inte på det förän jag ser
honom. ringde till Lundbergs igår o var liiiiite sur. haar pratat med fastighetsskötaren
tre eller fyra gånger & han lovar hela tiden att det ska komma nån. ringde kontoret nu
istället & dom försökte koppla mig till fastighetsskötaren men jag ville absolut inte
prata med honom mer. dessvärre måste jag, han ska ringa mig idag. hah! undrar om
han är sur?!.. jag är sur tillbaka så det är lugnt..

fy fan vaad mkt skit det är på tv den här tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback