mätt i magen!


ooh, det var riktigt gott med mat! blev fetaostinlindad fläskfilé med klyftpotatis. helt
galet gott! testade min nya dunjacka som jag köpte i fredags på New Yorker. som
jag har skrivit tidigare så skryter man inte längre om hur dyra kläder man hittar,
utan hur billiga! en rumplång, svart dunjacka med skärp i midjan & pälsluva gick
på 299:-! hah. nästan gratis! en kul detalj är fickorna, det är typ fleecefoder så dom
är jättevarma! dunjacka & fickor med fleecefoder är ju swom gjort för mig som fryser
24/7. köpte även 2 st baströjor på NY. 99:-/st. hade en naturvit innan & jag älskar
den verkligen så jag köpte en går & en svart i samma modell. lika bra när man
hittar fynd som sitter som ett smäck!

Kommentarer
Postat av: Erika

jodå allt bra här, sj då?
Herrbeta funkar bra, har börjat komma in i det på ritkigt nu, men skulle vara kul om du kom tillbaka:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback