så får man mat idag med


sitter klarr o ska knalla bortåt systeryster snart. hon bjur hela familjen på mat ikväll!
jag hara köpt två jättefina saker på jobbet åt henne som present & tack för maten.
alltid kul att ge bort saker faktiskt! har hittat ett användningområde till min AA-klänning!
om jag ska någonstanns där jag kan ha kofta på mig hela kvällen så funkar den prima!
så ikväll blir det svart AA-klänning, gråa strumpbyxor & en plommonfärgad kofta på det.
är inne i en örhängesperiod nu. känns kul igen. jag som typ inte använt örhängen på
asalänge, mest kört med långa halsband & i somras körde jag stenhårt på armband.
det går i vågor det där, som med det mesta. fy fan vad ointressant det blev, ni får
ursäkta! kolla på VM i lättfotad sällskapshund istället, fy fan vad kuul! det vore nåt för
Olle & Max! tävla mot Ove Vovve & hans tykna terrier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback