skön diskussion om Antes jeans!


haha, Hanna-panna, om du kollar på Anders blogg så tror jag att du förstår att han inte
är intresserad av mig speciellt mkt! där finns en bild på en Tobbe som jag tror att
lilla Anders är rätt så kär i! :)  det skulle vara om han vill åt Ante iof, men personligen
kan jag inte förstå varför isåfall, Tobbe är mycket snyggare! haha!

och Anders, jag har funderat på älskarinneteorin och inte kommit fram till något vettigt,
vet du nån bra privatdetektiv man kan anlita?

Pierre, om du visste hur snål Ante är så tror jag att du skulle förstå att han inte tappar
bort saker hur som helst.

mysteriet fortsätter...

Kommentarer
Postat av: Anders

Hanna vem du nu är. Du har helt rätt! Det är Ante jag är ute efter. Jag har aldrig sett mänskan (där ljög jag) men det räcker att han vet hur man heller upp lagom med badvatten för man ska kunna nuppa utan att det skvalpar. Procentuellt sett har han säkert en snopp också, om man jämför med andra som kallas Ante och är hetrosexuella och är tillsammans med norrköpings största fjolla emma. Allt talar för att det är Ante jag vill åt.
Visa lite empati för stackars bimbomma ( gulligt smeknamn va) som snart kommer bli lämnad för att hennes man träffat två nya "män". Jo då, inte tänker jag lämna Tobias. Ante ska bli våran nya nickedocka eller toyboy. Skönt att vi har ordnat ut diverse meningsskijaktigheter.

Postat av: Hanna

Ok min kampanj startar idag; "rädda Antes stjärt"! Har nu insett att "Anders" inte är en superhetero i Antes fotbollslag utan ngn som verkligen vill sätta tänderna i Antes stjärt,(trots att den är väldigt liten...men kanske mumsig..?)En sida hos mig vill släppa lös dessa herrar och låta dem sätta tänderna i Antes mumsiga rumpa men så har jag en snäll sida också som ser denna darrande gosse framför mig med ögonglober stora som tefat och skräcken som lyser i ögonen...Men, min änglasida väger tyngre så jag ska försöka rädda systeryster "bimbommas" kille :)

2008-01-21 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback