special!


det var visst fancy det där på Peugeot. bara 10 000 í sverige får se bilen nu, den släpps
för resten i februari. o mitt i alltihopa står jag & Hanna o tuggar på ölkorv. jaja, det var
en  trevlig bil, jag går ju på utseendet o det var det inget nytt med tyckte jag, ganska lik
207an & 307an. sen hörde jag nåt om att 95% av bilen var återvinningsbar, hur bra är
inte det? cool inredning hade den också. men en splitterny bil kommer jag aldrig att
ha råd med som det ser ut  nu! hah. Ante får fanimej kamma sig, gå ut skolan & skaffa
en jobb där han tjänar storkovan. hemmafru skulle passa mig rätt bra! men med Antes
snålhet skulle jag aldrig få springa på ansiktsbehandlingar eller köpa en ny handväska
varje vecka, hur mycket pengar han än tjänade.

amen just det. måste upp på vinden & rota fram till shellkläder.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback