varför?


jag har huvudvärk jämt nu för tiden! blir galen! sitter med ett bowlingklot på nacken....

aja, storstädat har vi gjort iaf. behövdes. dock blev såg jag att det skulle behövas
STORSTÄDAS på riktigt nån dag. hmm. vädrat lite också, så det är kallt & skönt i lägenheten.
funderar på att belöna oss med en promenad i solskenet, bäst att passa på när det är
skapligt fint ute. sen ska jag sitta vid datorn ett bra tag & ta tag i lite saker.. så var det det där
med mat också...

kanske ska kolla hur mkt pengar jag har kvar... shoppingsugen.. hehe!

ajust det, borsta tänderna kanske man ska göra! på tal om det så har jag ont i magen! en
visdomstand är på väg upp & det skaver! är livrädd för att behöva operera bort den! hatar
allt sånt! fanfanfanfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback