Smultronstället & bowling


mums med glass!

när vi åkte hem fick jag, Hanna, Ante, mamma & pappa för oss att åka & bowla!
haha! riktigt kul! mamma hade aldrig bowlat tidigare så hon spelade väääldigt
ojämt. ibland 0, ibland strike! pappa visade sig vara en storbowlare & slog 3 strike
i rad. jag var inte i mitt esse. helt värdelös!

Henrik & Lina kunde tyvärr inte vara med, hundarna hängde ju med till Smultronstället
& dom hade ju inte fått mat + att dom förmodligen inte var välkomna till bowlingen..

   





näähä, nu ska jag åka & jobba. 5 dagar kvar till lite ledighet... suck! hårt att jobba
8 dagar i rad när det är semestertider & sjukdomar.

Kommentarer
Postat av: Syster

Ha ha, snygg kille du har!!!! :)

2008-07-08 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback