3 år av kärlek


och för att fira detta var jag givetvis underbart vacker!


oj.. mycket bättre fall på klänningen i verkligheten!


hade på mig mitt fina halsband från SNÖ, en present från svärmor&svärfar!



maten på Pappa Grappa var utsökt, som vanligt! blev efterrätt från Gottegrisen
& "Pingvinresan" på dvd. den var riktigt bra!

väldigt konstgt för övrigt. frakten för klänningen var 44:-, men paketet är skickat
direkt från Thailand, frimärke därifrån o så. billig frakt! haha!









Love you baby!
Blev ingen ring i ett champangeglas. förlovning får helt enkelt vänta!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad ni är söta.

Fast jag måste säga att jag är imponerad över att ni har en dag som ni vet ni blev tillsammans på. Henrik och jag har svårt att ena om oss vilket år det var?!

2008-06-25 @ 10:34:05
Postat av: Yuna

Grattis på treårsdagen, hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback