it´s Emma bitch!


jag vet, det kan låta som att jag är väldigt hård & kall mot Ante ibland. men
om jag bara skulle skriva om hur fantasktiskt lycklig jag är hela tiden skulle
ni kräkas på mina rosa moln! sen är myyyycket skrivet med en eller två
nypor salt. bara så ni vet! Ante är mitt allt, svårare än så är det inte!



When I am down and oh my soul so weary
When troubles come and my heart burdened be
Then I am still and wait here in the silence
Until you come and sit awhile with me

You raise me up so I can stand on mountains
You raise me up to walk on stormy seas
I am strong when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Åh den låten är så FIN!! Den vill jag ska spelas på mitt och eriks bröllop. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback