jag överlevde!


tandjäveln är väck & jag lever!!
grät non-stop hela tiden. men jag fick världens bästa sköterska & tandläkare!
ska be att få dom nästa gång också. min vanliga är ju bara jävligt elak.
dom var så sjukt trevliga & snälla, torkade mina tårar & tog det extra försiktigt.
det konstiga är att bedövningen i tandköttet börjar släppa nu (AJ!) men kinden
& underkäken är fortfarande helt borta! o inte får jag äta på 2 timmar heller. jag
som är sjukt hungrig!!

när vi kom ut till bilen hade någon (förmodligen mamma) hängt en påse med
bröd & fikabröd på backspegeln! aaw, sweet! jag tror att det bara är mamma
som förstår hur rädd jag är. hon var ju själv med som stöd en gång när jag
skulle dra ut en tand. hon svimmade. bästa stödet!

känns såååå skönt att det är över, nu ska jag bara bli av med blodsmaken!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va skönt att det är gjort nu! Njut ordentligt av fikbrödet sen när du får äta, det har du förtjänat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback