mamma är bäst!


man är vuxen när jag har ett vänskapligt förhållande till sina föräldrar.

är hemma hos mamma & pappa nu. sov här inatt. blev lite alkohol hos Love
igår så mamma hämtade. hon är snäll hon! vi har varit på långpromenad med
hundarna & så har jag & Olle kelat lite på gräsmattan. har fotat en massa så
det ska ni få se när jag kommer hem sen.

det hra verkligen varit en mor & dotter-dag idag. länge sen nu! vi har planerat att
gå på Mamma Mia på bio ihop också!

nej nu ska jag få jordgubbar & mjölk! jaammmii!


ps. jag som skulle sluta tvätta håret måste nog tyvärr göra det ikväll. Max snöt sig
i mitt hår det första han gjorde imorse...

Kommentarer
Postat av: Lina

Ähh, lite Maxsnor gör bara håret extra glansigt, inget att gnälla över ;o)

2008-06-29 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback