torka?


har ingen aning om vad jag ska blogga om längre.. tips?

idag var jag jätterosa när jag åkte till jobbet. min rosa Adidashoddie
& rosa Nikeskor. fint & flickigt!

jobbet var rätt så okej idag. en del att göra, förberedde rean på
kläder & sport, inte jätteupphetsande... känner mig rätt förvirrad &
lost. men det löser sig! imorgon ska jag ju till frisören & med ett
fint hår klarar man det mesta!

köpte nya solglasögon (IGEN) idag. fick in nya Prestige på jobbet
så jag roffade direkt åt mig ett par av den modellen som Jean-Pierre
Barda har designat. Hanna har dom blå & nu har jag dom svarta. på
tok för stora för mitt ansikte men vad gör det om 100 år? Ante kanske
får låna dom om han är snäll. med personalrabatt blev dom ju nästan
gratis! ;) nu har jag solglasögon för alla tillfällen!






nä hörrrniii, midsommar då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback