världen snällaste sambo


när jag sprang på stan igår o storshoppade så köpte jag en tischa till Ante som
"grattis på första dagen på sommarjobbetpresent". helt onödigt men så jävla
gulligt gjort om jag får säga det själv! han blev.... glad... eeh. jag har tjatat om den
tischan en annan gång, den är skitsnygg, men han har liksom inte fastnat. det är
då man köper den i present så att han MÅSTE använda den & tycka om den! haha!
är jag inte smart så säg!?

jag jobbar på att få handla kläder åt honom själv, men han envisas med att ha
egen smak! (okej... hans egen smak är inte illa, snarare tvärtom, men min är bättre!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte lätt att uttala inte. hoppas tungan mår bättre=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback