bajs!


faaan! jag skulle ju gå ut i Linköping med Sofie & gänget nästa helg. snälla syster
påminner mig om att mormor fyller år & släkten ska ha kalas. tänkte ju sova hos
Sofie men då är ju det kört. dessutom har min släkt blivit lovad att Ante ska komma
& jag har anmält honom, men vafan, han ska ju till Barcelona då! det är allt eller
inget just nu! jaja, dom får väl se honom om några år eller nåt. 2011 ska vi ju gifta
oss så några kanske får komma då!

jag hörde föresten på nyheterna idag att studenter är fattiga! fan vilken nyhet! hade
jag absolut ingen aning om! en annan vettig artikel om Maud Olofssons nya förslag
om att barnbidraget ska vara inkomstbaserat. dom intervjuade en kvinna som hade
två barn. hennes man jobbade i butik & hon själv studerade. hon tyckte det var skandal
& hon skulle aldrig klara sig utan det bidraget! MEN VAFAN! den familjen hör ju knappast
till höginkomsttagare & drabbas ju därför inte! vem tyckte det var en smart idé att göra
en artikel om dom??!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Meen då Emma, klart du ska komma!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback