dåså, Fjällen08




åkte ju söndagen. resan gick kalas, jag sov riktigt bra & fick thaimat på vägen upp
(muuuummssss). startade semestern med Mora-Nisse & tacos (inte tillsammans..)

image387
(Mora-Nisse! Jag var inte jättebra på att skikta....)

stugan var kalasfin, helt klart över förväntan! fräsch med vettiga möbler & faktiskt inte så
osköna sängar. Vovvarna var rätt nöjda med läget dom med.

image388

första morgonen vaknade jag tidigt (!) & såg renar i backen! hur häftigt som helst! renar i min

nypistade skidbacke! ingen av dom hade bajsat i backen iaf.


image389

image390

skidåkningen var kalas dom första dagarna. sooool & bra backar. det gick alltid att hitta
några som inte alls var uppkörda. givetvis blev det lite drama också. jag tappade en stav i
fyrstolen, Henrik ville tydligen inte änns åka fyrstolen utan hoppade av efter 3 meter?! Ante
ramlade hela tiden vilket inte är ovanligt, Henrik vurpade rätt kul några gånger & jag ramlade
stillastående.

image391

image392

image393

image394


vi har givetvis hunnit med mycket god mat, spel & mys i stugan. sen blev ju alla magsjuka...

image395

image396

image397

image398

image399

image400


ja, så kom lördagen. jag spydde i backen & reste mig knappt upp på tre dygn förutom för att
tokspringa till toaletten. tror det blev rekord i sjukdomar. Lina började, jag hakade på & sen
började Hanna okupera toaletterna också. pappa fick bara ont i magen men inte mkt mer än
så. men största delen av veckan var kalas för min del iaf! ptja. det var ett axplock!

ett år kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback