första arbetsdagen


då var den avklarad! var lite seg & trött i kroppen efter sjukdomarna. börjar bli
förkyld dessutom. men jag tycker ändå att det gick bra, det verkar vara ett
sjysst ställe, bra folk & framförallt så tror jag att det passar mig. men känner sig ju
bara så jäkla dum i början. en kund frågade om vi hade tennisbollar... eeh. inte
en susning! men nu jag ju det till nästa gång & jag vet också var dom är! måste  ju
även ta tag i min lilla fotfobi! hehe. får pilla lite med folks fötter idag & det gick riktigt
bra. tror det är annorlunda när det ingår i jobbet. tänker fortfarande inte pilla på Antes
fötter....! det blir nog bra det här!

usch, det var nog för tidigt att dricka kaffe efter magsjukan. satte fart på det hela igen.
systeryster kom förbi med mazarinkaka & dammsugare, kunde inte motstå kaffe då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback