klädfunderingar..


som det ser ut nu så blir det utgång i fimpen efter Anna-panna. egentligen inte
mig emot men då måste jag förmodligen sova hos mor & far, vilket funkar (man
får ju för bövelen hotellfrukost!) men jag vill helst sova "hemma" efter en blöt
kväll + att jag inte är bra på att sova utan Ante. har jag tur kan jag övertala lite
folk från norrpan att gå ut i finspång så vi kan ta en taxi hem, det vore prima!

jag går ju inte ut så ofta så kläder att festa i är egentligen inget problem, men man
vill ju ha nya grejer, inte sånt som har legat oanvänt i garderoben i en månad! ha!
har en skitfin kjol & om jag bara kan hitta en snygg body på stan imorrn så är den
given! måste kanske prova den också, så den inte är för stor...

imorrn ska jag, förutom att shoppa som fan, säga upp mig från Shell på riktigt.
så måste jag fixa med att byta a-kassa. huuaaa! hatar sånt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men vadårå, säga upp sig från Shell bara så där =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback