påskafton - påskdagen


ikväll blite party i Fimpen! förkrök/inflyttningsfest hos Fröken Söderberg & sen hotellet.
har med mig Ämma & Sanna också, så kommer ju Ramlövskan så det här kan bli
hur kul som helst! dock ska jag dela säng med Hanna & inte med Ante i natt. jaja, det
blir som sagt hotellfrukost & gott käk! lär ju inte kunna åka hem förän sent imorrn iaf
så det är lika bra att ta med sig lite fritidskläder så man kan hänga ute i Ramstorp
också. kanske borde börja packa? tänkte dra sen vid 17 kanske, ska ha med mig Sara
till Finspång också, inte varje dag jag hänger med henne! :)

alkohol & groggvirke är inhandlat, kameran är laddad så nu börjar jag bli redo! det är
bara mitt utseende jag ska göra någonting åt sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback