what to do?


jag är ledig imorrn! wiie! dock har Ante tenta på torsdag o är därför strängt upptagen
med plugg. vad ska jag göra då? funderar på att åka runt i inredningsaffärer & leta
efter en helsvart matta i lagom storlek. har letat på nätet men alla är så stora! en
vanliga jävla svart matta typ 130x90cm, rya eller vanlig, jag är öppen för allt! jag säger
som Linda Bengtzing: "HUR SVÅRT KAN DET VA?" jag får väl beställa en matta från
Rum, där kan man måttbeställa ryamattor för 555:- /m2. 

det värsta är att om jag åker runt i affärer kommer jag utan tvekan att köpa massor 
vilket är dumt nu när vi snart ska till Ullared. jag får helt enkelt hänga hemma, städa
& tvätta...! kanske borde göra lite rumpövningar också. det verkar som om fettet halkat
ner lite. förr la jag alltid på mig på magen när jag gick upp i vikt, nu sätter det sig i röven.
mkt märkligt. har nu ätit en halv chipspåse, antar att det är lika bra att äta upp andra 
halvan så att skinkorna iaf blir lika stora...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback