yey, lista!


Väder utanför ditt fönster: grått....
Lyssnar på just nu: nyhetsmorgon  (vuxenpoäääääng!)
Igår gick du och la dig: somnade runt 22 i soffan, sen minns jag inte mer! hah
Idag vaknade du: typ 9:00 när Ante gick upp...
Vad har du på dig: mjukisbyxor, linne & luvtröja (& trosor såklart...)
Senaste som ringde dig: systeryster som ville ha skjuts
Som du ringde: Ante
Senaste som skickade dig sms: Ante som glömde mössan hemma
Senaste som du skickade till: det var jag som smsade & skrev att han hade glömt mössan
Senaste vän du addade på Facebook: tror det var Robban Ragnarsson faktiskt....
Som addade dig: vem vill adda mig?
Senaste person som mailade dig: alla fucking företag jag har registrerat mig på...
Sista hemsida du besökte/läste: aftonbladet
Ska göra/har gjort idag: plocka, städa, handla, packa, kolla på melodifestivalen...
Bra eller dålig dag idag: helt okej än så länge. dock mår jag dåligt över att packa. jag blir
pinsamt nog stressad över sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback