brun?


suttit på ballen ett i några timmar nu. borde fan fått färg trots att jag använt
solskyddsfaktor noga. ska iväg o kolla på en lägenhet nu, Antes päron ska
ha en i Norrpan under tiden som dom renoverar i Röda Stan. ingen av dom
hinner kolla på den så vi ska ta en sväng dit, ligger ju runt hörnet så vi ska
nog överleva promenaden! jag vill för övrigt ha fikabröd, toksugen!
sen ska jag iväg & jobba. vädret är ju på väg att bli sämre så det känns inte
så jobbigt... blir nog cykeln. eller så tar jag bilen & stannar på Coop. behöver
ost & dasspapper. ääh, vi får see. välkommen till mitt intressanta liv & mina
vettiga diskussioner med mig själv! ;)

Kommentarer
Postat av: äm.

har du ingen cykelkorg till osten & dasspappret? :)

2008-05-29 @ 13:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback