Emma, på fest? är det sanning broder?


jajamensan. laddad för fest hos Grönborg! hehe. jag är så jäkla snygg...!
väntar bara på att Ragnarsson ska bli klar (varför alla dessa efternamn?).
men skriver jag Johan & Andreas vet ingen vem jag menar iaf! blir grillning
& flaskdricka. efter det vet jag inte vad som händer & sker.

vad roligt det är att jobba när det är så fint väder då! möööh! fast just nu är
det väl tur, då kan jag cykla till jobbet, tror det är säkrast att bilen får stå!

jaja, kameran är laddad, outfitbild är tagen, sminket sitter på, alkoholen
står på kylning. jag tror att jag är klarrr!

ps. jävlar vilka fans som kollade på TIF-Eneby igår! gött med stämmning
& folk man känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback