fa-an tastiskt


blir alltid lika imponerad över hur kunder kan bli arga på mig när
dom inte hittar det dom vill ha. i förra veckan kom det in ett par
damer & frågade efter sockiplast till vuxna. jag svarade snällt att
vi tyvärr inte har det. damerna frågar då var man kan hitta det &
jag föreslår några ställen (typ H&M m.f) & till varje förslag fräser
dom att dom redan har varit där. då ursäktar jag mig & säger att
jag inte har en aning om vart det kan finnas & får itll svar att det
är så stor efterfrågan så att det är dåligt att inte sportbutiker &
vanliga klädaffärer har det.

1. hade det varit stor efterfrågan hade jag nog helt enkelt hört det
från andra kunder eller?
2. jag försöker snällt att hjälpa & får skit tillbaka. TACK!
3. ja gud ja, det är så dåligt, usch & fy på oss!

butiksjobb är inte alltid en dans på rosor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback