hon är inte lätt!




måste införskaffa en 30årspresent åt Lina också! hon har fest den 20
december så jag har ju lite tid på mig. det jobbiga är att hon är svårast att
köpa presenter till, så fyller hon år precis innan jul så man måste fixa två
presenter inom kort tid! jag vill ju att presenter ska passa perfekt så det
tar lite extra tid. det är dessutom svårare när Lina inte vet vad hon önskar
sig! kanske ska säga till Lina att vi gärna kommer på hennes fest också!?
Lina, vi kommer! :) vi ska bara slåss om vem som ska vara nykter!

Kommentarer
Postat av: Lina

Va nu då? elakt förtal!!!! Jag är minsan inte svår att handla till.

I julklapp vill jag har torrschampo och en ny kalender.

I födelsedagspresent har jag faktiskt bara tänkt önska mig ett kontantbidrag till en kul grej. Har tänkt mig att antingen åka till ishotellet eller på spa på vildmarkshotellet kombinerat med varglappning.

Du ser hur lätt som helst! ;o)

2008-11-12 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback