karlar i ett nötskal?


Msn-konversation mellan mig & min kollegas sambo

ZarahZarah=Uttråkad&Ensam säger:

Första Esa sa till mig när han kom hem var att han hade gjort stop i toa o
du var kissnödig! hahahah!

it´s Emma bitch!! säger:

hahaha! jag var så jäkla grinig! han fixar fan jämt stopp i toan

ZarahZarah=Uttråkad&Ensam säger:

jo jag vet!!! en gång om dan miinst!

it´s Emma bitch!! säger:

huvudsaken är att han fixar det själv iaf!

ZarahZarah=Uttråkad&Ensam säger:

ja lite duktig är han

it´s Emma bitch!! säger:

ibland så! om man ryter i lite

ZarahZarah=Uttråkad&Ensam säger:

haha precis


ni vill inte ha med mig att göra när jag är hungrig eller kissnödig.. eller både och!


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah (Esas Tjej) ^^

Klockrent ^^

2008-11-04 @ 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback