önskelista


- Stickad tröja med renar från
Melba.se (brun tack!)
- Trosor från Gina, eller underkläder i allmänhet
- Ansiktsbehandling
- Silversmycken
- Pocketböcker
- Body Butter & liknande prylar från Body Shop
- Soffkuddar
- Svart Fleecepläd
- Supermjuk morgonrock
- Supermjuka innetofflor
- Kokböcker
- Tischa från
BlackBook
- Något snyggt linne från Avanna
- Rouge från Make Up Store i färgen "Chic"
- Brödrosten från
Haléns
- Svart/vitt bäddset med något fint romantiskt mönster (gärna halvsatin)

OBS! flera av önskningarna är gemensamma för Ante & mig även
om han inte faktiskt inte önskar sig det. typ "hemgrejerna" fast jag vet att
han vill att jag ska ha en stickad tröja med renar på!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag hoppas dock verkligen att han inte vill ha trosor från Gina.....

2008-11-26 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback