det var kanske på tiden..


jag skulle ta kort på mina skor uppifrån igår. så blev det såhär! herregud.



ser ni några skor? INTE JAG HELLER!!!  och jag är inte gravid. möjligtvis
med bullbarn...! jag lovar mamma, jag skulle berätta för dig först!

så vi åkte till MediaMarkt & jag investerade 1000:- på ett Wii fit! woow! skitkul!
billigare än ett träningskort & jag kan göra det hemma framför tvn med min
PT (personal trainer). dock visade alla tester att jag var underviktig & jag har
därför som mål att gå upp 1 kg i muskler innan månaden är slut. sen om
spelet känner av om det är muskler eller just bullar återstår att se. det känns
iaf i kroppen & då har jag bara tränat lite allt möjligt i 30min.


nu ska jag vattna mina blommor. Karin kommer ju hit i helgen & jag vill inte
behöva skämmas!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är inget bra på att vattna blommorna. Jag har en blommar kvar senj ag lfyttade in för 2 år sedan och det är en halv död yockapalm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback