inte nyttigt med tidiga tider


idag började jag jobba tidigt som fan, redan 08:00!! o då var jag ute i Åby
& hämtade Tomas innan! vi skulle inventera kläder idag. det gick sådär!
trode inte att jag skulle komma hem före midnatt men vid 17:30 kunde jag
lämna bygget & dra hemåt. följde med Torstorpsgrabbarna till Finspång
för att hälsa på mamma. hängde lite med henne & snackade om allt möjligt.
både jobbigt & trevligt. men det kändes ändå mysigt att vara ensam med
mamma i några timmar & bara få vara! love you mommy! :)

på vägen hem invigdes jag i korvtraditionen på Statoil. sen sjöng vi lite
BSB. dom kör fan bra musik på kvällarna på radio! haha!

nu sitter Ante & kör Super Mario Galaxy (U R MR GAY) & jag poppar Rednex
på bra volym. hej mellanstadiedisco! nu snubblade jag in på Hermes House
Band... ni vet Country Roads! HALLÅÅÅÅ! SKOLFEEEST på ettan! yeaaah!

sen Emma Dorothea Nilsson kan du inte gå omkring & fråga folk om dom har
blivit gråhåriga, det är fan inte snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback