kroppen skriker NEJNEJNEJ!


snart dags att dra till jobbet. ska åka förbi affären & hämta ut en
Traderavinst som legat där på tok för länge. fick en påminnelse
idag. inte bra Emma!

jag saknar helt motivation att åka till jobbet. det handlar bara om
4 timmars jobb men det hjälps inte. får hoppas att stämmningen
är någorlunda god iaf så att tiden går fort. orkar på allvar inte höra
mer negativt nu.

btw. någon som är sugen på att leka imorgon? både Ante & syster
är på bowling med K-rauta & jag får inte vara med! borde snart
tillhöra personalen med tanke på att jag hänger där rätt ofta.

nää. nu ska jag sparka mig själv i röven & göra nåt vettigt innan jag
drar. borde egentligen åka till banken & fixa mitt bankkort... det har
slutat fungera. tur att man har flera kort!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter inte bra Emma! Hoppas du hittar motivationen snart igen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback