back to school?


har suttit o läst om KY-utbildningen
"kvalificerat inköp" i Norrköping som jag varit
sugen på ett tag nu. tydligen så behöver man inte ha läst matte C för att komma
in. däremot prioriteras man om man har läst matte C & engelska B. engelska B
har jag ju MVG i så det är ju inte ett problem. inte för att det är aktuellt med studier
nu men det känns ändå skönt att ha någon typ av plan för framtiden. har fram till
nu varit totalt blank vad det gäller vidarestudier! men som sagt. det är minst ett år
kvar innan det blir aktuellt med skolbänken för min del. kan ju faktiskt också hinna
att läsa matte C innan!


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Sv: Jag gör mina naglar hos Durre, som är utbildad på Bio Sculpture, men jobbar hemifrån. Jag gör förstärkning och permanent nagellack och det kostar 300 kr. Om du är intresserad kan du få hennes nr. om du kontaktar mig via min mail. Hon är verkligen skitduktig. Ska dit imorn och fixa de igen.



Och du, du kommer inte ångra dig om du söker den utbildningen, det lovar jag! Tror inte jag kunnat hitta mer rätt än denna. Jag ska fortsätta skriva om den så du får tips o så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback