laddar för tjejmiddag


ska snart dra in i duschen. dags att fixa sig lite inför kvällens happenings!
Ämma har ju lite "hejdå-middag" i Finspång. ska inviga O´learys & kanske dra en
bowling. sååå... jag måste helt enkelt dricka bärs eller vin till maten, först efter det
kan jag bowla normalt. ska bli trevligt att träffa brudarna för en kväll. har köpt en liten
present till Ämma också, mest för skojs skull men jag hoppas att hon blir lite glad
iaf! :) ska ta kort på min outfit när jag bestämt den också...

ha en trevlig kväll allesammans, framförallt Ante som sitter ensam hemma ikväll
stackarn! hehe. tror iof att han är rätt nöjd med det för då kan han spela Sims hela
kvällen!

Kommentarer
Postat av: Tina.

Fotboll på tv alltså ;P

Postat av: äm.

aaw, tack för presenten emma! jättefint :) & tack för en asigt trevlig kväll!

2008-09-07 @ 00:48:10
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback