pain in the ass


a-a. nu ska jag snart åka till jobbet för att ge mig ut i skogen & cykla med mina kollegor.
av någon konstig anledning har jag svårt att bestämma vad jag  ska ha på mig?! jag
jobbar i en sportbutik men äger få sportkläder! hahah! cykelnördarna har ju riktiga
cykelkläder...! jaja, det blir nog bra det här! jag är  faktiskt lite nervös. dessutom kommer
jag att ha ordentligt ont i röva imöra! skulle leta fram fingervantar förut, hittade först bara
en röd & en svart. perfa! då kan jag ha koll på höger & vänster! sen insåg jag hur
utskrattad jag skulle bli så jag letade lite till & hittade mina randiga. verkligen dags för
Ullared (som btw INTE ska öppna i Mantorp, tack gode gud!)!



ride of the day....

Kommentarer
Postat av: äm.

det ska inte det? fan vad gött! då kan jag ju locka alla med ullared igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback