sådär ser det inte ut här!


Brorsan &
Lina är på semester på Öland. dom badar o grejer! HALLÅÅ?!? kan
man bada nu? tydligen. badar man här i Östergötland nu riskerar man att
förfrysa en tå eller två. det märks att man inte har haft semester. känns som om
sommaren bara runnit iväg. inte hunnit träffa alla jag ville träffa lika mycket som
jag ville osv. inte grillat så mycket att jag blivit trött på det. inte badat så att jag har
blivit rynkig (i sjön), inte bränt mig nämnvärt i solen. helt enkelt en "blaa-sommar".
men det är ju trevligt att min favoritbror med fruga har det bra iaf. är inte ett dugg
avundsjuk. tänk er bara hur hundarna luktar efter en sån här dag?


Snodde bilden från Linas blogg. Max ser livsfarlig ut! haha

Kommentarer
Postat av: malin

vilken underbar bild=)

Postat av: Yuna

Med fruga? Har dom gift sig nu?!? :D

2008-09-05 @ 01:47:16
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback