som ni märker


jag har inte gjort mycket vettigt idag inte...! förutom att jobba såklart. där var jag
ordentligt effektiv! hann med massa som jag haft ont i magen över ett tag, plus
att vi sålde riktigt bra idag! kom hem för en halvtimme sen & började fota lite ur
album igen. så kuuuuuul ju! men det känns som jag bara mosar upp dom i bloggen
så jag tar det lite lugnt & tar några i taget nu! :P nu är jag så jävla hungrig bara,
Ante är på väg hem så vi ska svänga ihop lite varma mackor sen med den fina
koppen kaffe. & imorgon är jag ledig, & imorgon fyller Ante år. jag har ju inte köpt
något mer (förutom en ipod) så jag ska nog styra upp en hotellfrukost! sen så
blir det god mat & tårta framåt helgen! kan nog bli en bio imorgon kväll som jag
givetvis bjuder på. nya Pixarfilmen känns given!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men höre du, du har ju glömt bort det viktigaste födelsedagsbarnet i morgon, OLLE!!

Ge Ante ett extra ägg i morgonbitti från oss :o)

2008-09-09 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback