svag för det där med listor..


HUR

Svarar du i telefonen: hallå, eller Emma om jag inte vet vem det är
Gör du när du är kär i fel person: gråter en skvätt, mår dåligt & tar mig sen i kragen
Tycker du om gul-bil-leken: den är SÅÅÅÅ 2005!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: har faktiskt kontanter, jag betalade bowlingen igår
Många kontakter har du på msn: inte överdrivet många. pratar med högst en tredjedel
Spenderar du en regnig dag bäst: Inne med godis

VEM

Pratar du med på msn just nu: ingen
Ringde dig senast: Ante
Pussade dig senast: gissa...
Vill du kasta en sten i huvudet på: prutande kunder
Saknar du mest just nu: ingen tror jag
Är din bästa vän av samma kön: har nog ingen "Bästa" nu för tiden
Är ditt 10:e sms ifrån: Lottie!
Ska du träffa imorgon: grabbarna på jobbet
Festade du med senast: flickorna igår! :)
Fick du senast sms av? Ämma skickade mms med sina nya, fina sjal! :)

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Ja.
Gråtit en hel natt: Ja.
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: Nej
Gjort en bakåtkullerbytta: mja, bakåtdyk från bryggor är en specialité!
Köpt lösgodis för över 50 kr: haha, nästan varje dag!
Haft träningsvärk: Ja, men minns inte när
Önskat att du var det andra könet: när vi åker till fjällen är det ont om fräscha toaletter.
Velat vara ett djur: katt vore gött.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Nej
Tycker Harry Potter är bra: ja!
Hatat choklad: nej

VAR

Går du skolan: jobbar
Är din telefon: iiingen aning
är din mamma: hemma tror jag
Sover du: i min säng, inte helt otippat!?
Handlar du mest: Coop skulle jag tippa på
Fick du tag i tröjan du har på dig: har en cool Niketisha från jobbet
Åkte du senast bil: hem till Norrköping från Finspång

VAD

Åt du senast? varma baguetter med ost
Drack du senast: tre koppar kaffe
Är det för färg på dina byxor: hallonröda
närmaste saken som är blå: datormusen
Har du på fötterna: Inget
Vilken film såg du senast: A night at the Roxbury!! tokbra!!

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än 3 minuter: Ja
Sovit i en annan säng: Ja
Hånglat på en bio: har säkert hänt
Hånglat i skogen: Ja
Tyckt att din kusin är het: hahahha! söta ja, heta.. mjaa
Sovit naken: ja
Kört över hastighetsgränsen: ALDRIG... ehum..
Målat om ditt rum: sovrummet
Dansat framför en spegel: jag dansar överallt!
Dumpat någon: nej
Stulit pengar från en kompis: Nej, varför?
Hoppat i en bil med folk du just träffat: ja
Varit i slagsmål: nej
Smugit ur ditt hus: vart skulle jag smugit?
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: jag är tjej...
Hånglat med en främling: Ja
Älskat eller saknat någon: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback