svar på kommentar


Postat av: Kryddburken

Men åh dom ser ju jättefina ut!
Jag hade nog betydligt mer bär ovanpå än dig, nästan 2 cm tjockt lager med blåbär så kan tro att det är därför de blir lite olika! Men dessa ser helt ljuvligt goda ut med hallon! Ha en trevlig kväll!

2008-09-17 @ 20:17:48
URL:
http://kryddburken.se/

svar: måste testa kombon blåbär &  hallon nästa gång. tror även att lite strösocker på hade varit gott + lite kortare tid i ugnen!:) bara att testa sig fram till perfektion! älskar din blogg!

Postat av: Systeryster

Mm kakorna ser grymma ut! Finns det några kvar i frysen..? Är det mitt recept på biffarna så måste du varit i köket hela dagen! :)


svar: japp,det finns kvar! bara att kasta dig på drottningholmen & jonna bort!;)


2008-09-17 @ 21:35:24 Postat av: silly

åh gud vad jag blev sugen på kakor nu då, men inte vill man bli fet heller

2008-09-17 @ 21:44:07
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

svar: nej, det vore ju hemskt. jag ska bara titta på mina, inte äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback