vad jag pysslar med idag




ni anar inte hur lång tid det har tagit att få börja måla! fan vad jag hatar
förarbetet, allt jävla slipande! då har jag ändå bara gjort en stol. har alltså
3 stolar & ett bord kvar. men fint blire! dock lägger det sig slipdamm
överallt. min kaffebryggare är igendammad!

annars har vi varit & storhandlat, köpt nya converse, hängt på MediaMarkt
(MumsMums kommer dit på söndag!!), handlat halva K-rauta, hämtat
slipmaskin, dammsugit & gått till Halvars för årets första mjukglass!
effektiv dag för en gångs skull.

nu ska jag hänga tvätt, ta en dusch & sen laga lite mat till Ante kommer hem.
skulle ha fixat en dagens men glömde kameran hemma. jag som var så
jävla snygg! ;)

Kommentarer
Postat av: äm.

uhuu, det är så jävla jobbigt att slipa skiten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback